Acești Termeni și condiții generale se aplică comenzilor online plasate pe site-ul heydude.ro („Magazin online” sau „Magazin Heydude”).
Sediul social al companiei - vânzător
INTERSOCKS d.o.o.
Reška cesta 29
1330 Kočevje
Adresa de e-mail: heydude.ro@intersocks.com
(„Furnizorul”)
Prețurile de vânzare cu amănuntul sunt publicate pe site. Magazinul online este disponibil pentru toți utilizatorii. Opțiuni de plată pentru clienți:
- plata la livrare: cumpărătorul plătește serviciul de livrare la primirea coletului
- plata cu cardul: cumpărătorul efectuează plata la momentul achiziției online
Datorită naturii afacerilor online, conținutul magazinului online furnizat este actualizat și modificat frecvent și rapid.
Pe lângă gama obișnuită de produse, avem și o ofertă de articole la preț redus, adică stocuri de produse din sezoanele anterioare care au, prin urmare, prețul redus („produse din outlet”).
Noi, Heydude.ro, ne rezervăm dreptul de a renunța la livrarea de bunuri dacă bunurile comandate nu sunt în stoc. În acest caz, suma deja plătită va fi returnată integral clientului sau clientul va avea opțiunea de a modifica comanda în conformitate cu punctul 9 din acești Termeni și condiții generale.
Prețurile de vânzare din magazinul online sunt indicate cu prețul normal, care reprezintă prețul unitar al produselor plus taxele și orice alte costuri care se pot aplica. Prețul de vânzare este egal cu prețul unitar al bunului (unic în felul său).
În cazul în care prețul unui produs este redus, în magazinul online prețul de vânzare anterior indicat este tăiat, iar în dreptul acestuia se afișează procentul de reducere și noul preț de vânzare, care nu este tăiat. Prețurile de vânzare sunt prețurile noastre de vânzare cu amănuntul, care sunt stabilite de către furnizor. Prețul redus este valabil pentru achiziționarea produselor marcate corespunzător.
Termenii și condițiile generale ale magazinului online sunt întocmite în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor (Jurnalul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 130/22, „ZVPot-1”), Legea privind comerțul electronic (Jurnalul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 96/09 - text oficial consolidat, 19/15, 189/21 - ZDU-1M, 18/23 - ZDU-1O și 30/24 - ZIUETDS „ZEPT”) și pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și Industrie și a codurilor internaționale pentru comerțul electronic.
Magazinul online este administrat de INTERSOCKS d.o.o., un furnizor de servicii de comerț electronic. La înregistrarea în magazinul online, veți primi o parolă și veți introduce adresa dumneavoastră de corespondență. Adresa de e-mail și parola identifică fără ambiguitate utilizatorul și asociază acestuia restul datelor introduse.
Prin înregistrare, utilizatorul obține dreptul de a face o achiziție.
Termenii și condițiile generale stabilesc funcționarea magazinului online, drepturile cumpărătorului relația de afaceri dintre furnizor și cumpărător.
În continuare sunt prezentate etapele tehnice necesare pentru a efectua o achiziție în magazinul online sau pentru a încheia un contract de vânzare.
1. Se adaugă produse în coșul electronic (cumpărătorul poate modifica cantitățile, precum și adăuga și elimina produse)
2. Se continuă cu partea de achiziție (cumpărătorul introduce adresa de livrare dorită și selectează metoda de plată)
3. Ultimul pas al procesului de achiziție - confirmarea comenzii
După ce a verificat și confirmat comanda, cumpărătorul va primi un astfel de rezumat al achiziției sale la adresa de e-mail pe care a folosit-o pentru a se înregistra în magazinul online. În rezumatul comenzii există, de asemenea, un link către Termenii și condițiile generale. În acest fel, clientul are întotdeauna acces la detaliile privind conținutul comenzii sale și la condițiile contractuale (condiții generale), pe care le poate salva și reproduce.
Toate prețurile sunt exprimate în Lei (RON) și includ taxa pe valoarea adăugată (TVA). Cumpărătorul trebuie să plătească prețul aplicabil pentru bunurile comandate în momentul în care plasează comanda.
Reducerea de preț se aplică pentru achizițiile efectuate de persoane fizice și pentru achizițiile în cantități mici efectuate de persoane juridice. Pentru achiziții în cantități mai mari efectuate de persoane juridice, vă vom oferi o ofertă personalizată dacă ne contactați în prealabil la heydude.ro@intersocks.com.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile.
În cazul în care prețul articolului se modifică în timpul procesării comenzii, furnizorul va permite cumpărătorului să se retragă din contractul de vânzare, dar furnizorul poate oferi cumpărătorului o soluție care este acceptabilă atât pentru furnizor, cât și pentru cumpărător.
Magazinul online vă permite să plătiți electronic cu cardul online sau în numerar în momentul livrării coletului.
În pachet, împreună cu produsul comandat, veți primi o factură pentru achiziția dumneavoastră.
Comenzile primite după ora 12:00 în zilele de vineri, sâmbătă, duminică și sărbători legale vor fi tratate ca fiind comenzi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Vă vom informa prin e-mail cu privire la momentul estimat pentru livrare (comandă confirmată, comandă finalizată și expediată), astfel încât să fiți la curent cu stadiul comenzii dumneavoastră.
Livrarea produselor comandate are loc de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.
Costurile de livrare pentru cumpărător:
VALOAREA COȘULUI |
PREȚ DE LIVRARE |
0-399 lei |
26 lei (numerar la livrare: X,XX lei) |
peste 400 lei |
0 lei |
Furnizorul se va strădui să vă livreze comanda în termenul estimat, dar nu va fi răspunzător pentru nicio întârziere în livrare cauzată de circumstanțe care nu depind de controlul Furnizorului.
Consumatorul cumpărător are dreptul de a notifica furnizorului, în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor, că anulează contractul de vânzare, fără a fi obligat să își motiveze decizia. Cumpărătorul trebuie să informeze Furnizorul în scris cu privire la intenția de returnare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor prin e-mail: heydude.ro@intersocks.com. În cazul în care cumpărătorul returnează bunurile furnizorului în perioada de retragere (adică în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor), acest lucru este considerat o retragere. Cumpărătorul trebuie să expedieze bunurile nedeteriorate și în cantitate neschimbată, în ambalajul lor original (numai sub formă de colet), în termen de cel mult 14 zile de la notificarea retragerii, cu excepția cazului în care bunurile au fost distruse, pierdute sau reduse cantitativ fără nicio vină din partea cumpărătorului. Bunurile returnate trebuie să fie însoțite de o copie a facturii și de formularul de returnare completat, pe care cumpărătorul îl primește în colet împreună cu bunurile livrate sau îl poate imprima de aici. Costul returnării bunurilor este suportat de către cumpărător. Furnizorul va rambursa prețul de achiziție deja plătit cumpărătorului cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de anulare, dar furnizorul poate amâna rambursarea prețului de achiziție deja plătit până la sosirea bunurilor returnate sau până când a fost furnizată dovada că bunurile au fost trimise înapoi.
Dacă doriți să schimbați un articol, vă rugăm să completați acest formular de returnare. Furnizorul va rambursa prețul de achiziție deja plătit cumpărătorului cât mai curând posibil, dar cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării. După returnarea produsului și rambursarea sumei de bani, o nouă comandă poate fi plasată pentru un nou produs.
Pot fi returnate numai bunurile care îndeplinesc criteriile de mai jos:
1. Bunurile au toate etichetele originale
2. Bunurile nu au fost încă purtate, nu sunt deteriorate și se află în aceeași stare ca la cumpărare
3. Nu există mirosuri care nu erau prezente la momentul achiziției
Toate bunurile furnizorului sunt de o asemenea natură și dimensiune încât pot fi returnate prin poștă - costurile sunt stabilite de furnizorii de servicii poștale și de curierat.
Furnizorul se angajează să păstreze toate datele cu caracter personal în siguranță. Clientul poate găsi informații detaliate privind prelucrarea datelor sale personale în Politica de confidențialitate, care este disponibilă [aici].
Furnizorul utilizează mijloace tehnologice și organizatorice adecvate pentru a proteja transferul și stocarea datelor cu caracter personal.
Furnizorul respectă legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor. Reclamațiile sunt soluționate în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor.
Suntem întotdeauna disponibili pentru a răspunde la reclamații la adresa heydude.ro@intersocks.com.
Furnizorul se va strădui să rezolve orice litigiu pe cale amiabilă.
În cazul în care litigiul nu poate fi soluționat în acest mod, instanța competentă din Ljubljana, Slovenia, va avea competența de a soluționa litigiul. Fără a aduce atingere celor de mai sus, un cumpărător are, de asemenea, dreptul de a introduce un litigiu în localitatea de reședință.
În conformitate cu dispozițiile legale, furnizorul nu își dă acordul prealabil pentru utilizarea oricărui furnizor de servicii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca autoritate competentă pentru soluționarea unui litigiu de consum pe care consumatorul îl poate iniția în temeiul Legii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Pentru informații privind soluționarea alternativă a litigiilor (ADR) și furnizorii, consultați: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register
Acești Termeni și Condiții generale și orice litigii care decurg din sau în legătură cu acești Termeni și condiții generale vor fi guvernate de legile Republicii Slovenia.
În cazul unor defecte materiale ale bunurilor achiziționate, furnizorul respectă toate dispozițiile legale și bunele practici comerciale.
Furnizorul va depune toate eforturile pentru a se asigura că informațiile sunt actualizate, dar nu va fi responsabil pentru orice erori sau inexactități în conținutul magazinului online.
Dacă aveți întrebări legate de cumpărăturile din magazinul nostru online, vă rugăm să ne contactați la heydude.ro@intersocks.com pentru un răspuns prompt.