Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Când voi primi comanda mea?
Timpul estimat de livrare este indicat pe pagina Costurile și termenele de livrare. Timpul de livrare este necesar pentru verificarea plății, pregătirea comenzii și pentru livrarea efectivă. Clientul va primi un SMS / email de la serviciul de curierat despre livrarea coletului în ziua în care se plasează comanda și în ziua livrării.
 
Voi primi un email de confirmare a comenzii după ce fac o achiziție?
Da, odată ce comanda este plasată corect, clientul primește un email de confirmare. Titlul emailului - "Confirmarea comenzii nr. ...".
Dacă nu primiți un email, verificați dosarul de spam pe serverul dvs. de email. Dacă nu există mesaje, vă rugăm să ne contactați. Vom retrimite mesajul.
 
Unde pot găsi numărul comenzii?
Numărul comenzii este inclus în titlul și conținutul emailului de confirmare a comenzii "Confirmarea comenzii nr. ...".
 
Când voi primi factura pentru achiziția mea?
Factura se primește împreună cu bunurile comandate. Se emit facturi cu TVA pentru toate bunurile comandate în magazinul online Heydude.ro. Dacă nu ați primit factura, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți prin email.
 
Cum plătesc comanda atunci când aleg metoda de plată - Ramburs?
Dacă ați ales metoda de plată - Ramburs, comanda se plătește direct curierului.
 
Cum returnez produsele?
Procedura de returnare este specificată pe site – returnarea bunurilor.
 
Cum îmi înapoi banii?
Procedura de rambursare este specificată pe site – returnarea bunurilor.
 
Cât timp durează pentru a primi o rambursare pentru un produs returnat?
Rambursarea va fi efectuată în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului. Suma datorată va fi creditată în contul dvs. în termen de 14 zile lucrătoare.
 
 
Ce ar trebui să fac dacă produsele primite nu corespund comenzii mele?

Dacă primiți produse care nu corespund comenzii dvs. (defecte, model greșit, culoare sau mărime), vă rugăm să contactați Suportul pentru clienți prin email.

Coșul meu